پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 904
نویسنده : امير محمدي

ارسال تصاویر خصوصی دختر جوان برای 520 نفر توسط این فرد
 
دوهفته پیش شاكی با حضور دوباره در مركز پلیس تهران بیان كرد متهم فراری یك سایت غیراخلاقی به نام دخترم راه‌اندازی كرده و با هك كردن ایمیل وی، نشان صندوق پستی اینترنتی 520 نفر از دوستان، اقوام و همكاران دخترم را به دست آورده و عكس‌های خصوصی فرزندم را همراه متنی دروغین برای آنها ارسال كرده است.
جام‌جم: كارمند خطاكاری كه به انگیزه تصاحب هتل كارفرمایش در دبی، 300 میلیون تومان از حساب مالی او سرقت و فیلم‌های خصوصی دختر او را به 520 نفر ایمیل كرده بود، دستگیر شد.

چندی پیش صاحب یك آژانس مسافرتی با حضور در شعبه 12 بازپرسی دادسرای ناحیه 2 تهران از كارمند خطاكارش شكایت كرد.

شاكی به بازپرس طوفانی گفت: در دبی با شراكت یك مرد عرب هتلی را راه‌اندازی كردم و دخترم نیز در اداره هتل به من كمك می كرد. به خاطر اعتماد به یكی از كارمندان هتل، امور مالی و اداری هتل را به وی واگذار كردم.

شاكی یادآور شد: چند ماه پس از شراكتم با مرد عرب، او طی تماسی گفت كه پولی به حسابش واریز نشده و اگر اوضاع به همین منوال پیش برود، معامله را فسخ خواهد كرد.

در پی این موضوع، از كارمندم علت را جویا شدم كه ادعا كرد پول‌های شریكم را طبق توافق پرداخت كرده و مرد عرب قصد اخاذی دارد. شاكی افزود: با بررسی وضعیت حساب بانكی‌ام، متوجه شدم فردی ناشناس با جعل امضای من و همسرم 300 میلیون تومان از حسابمان برداشت كرده است. به كارمندم فرهاد ظنین شده و با او تماس گرفتم و تا علت را جویا شوم، اما او ناپدید شده بود.

با طرح شكایتی از او در اداره پلیس دبی، كارمندم تحت‌تعقیب قرار گرفت تا این‌كه چند روز پیش متهم فراری كه به تهران بازگشته بود، به آژانس مسافرتی‌ام آمد و پس از تهدید من و اعضای خانواده‌ام، دوباره ناپدید شد.

در پی شكایت این مرد، متهم فراری تحت تعقیب قرار گرفت. جستجوی پلیسی در این باره ادامه داشت تا این‌كه 2 هفته پیش شاكی با حضور دوباره در مركز پلیس تهران بیان كرد متهم فراری یك سایت غیراخلاقی به نام دخترم راه‌اندازی كرده و با هك كردن ایمیل وی، نشان صندوق پستی اینترنتی 520 نفر از دوستان، اقوام و همكاران دخترم را به دست آورده و عكس‌های خصوصی فرزندم را همراه متنی دروغین برای آنها ارسال كرده است. با طرح این شكایت، پرونده در اختیار اداره 13 آگاهی تهران قرار گرفت و در ادامه معلوم شد گفته‌های شاكی صحت دارد.

جستجو برای دستگیری مرد شیاد ادامه داشت تا این‌كه چند روز پیش ماموران، متهم فراری ـ فرهاد ـ را كه با گذرنامه جعلی وارد كشور شده بود، در تهران شناسایی و دستگیر كردند. با انتقال متهم به پلیس آگاهی، وی در بازجویی به سرقت پول‌های شاكی اعتراف كرد. متهم به سرقت ادامه داد: برای تصاحب هتل شاكی، او را فریب داده، اعتمادش را جلب كردم و در هتل مشغول كار شدم. سپس 300 میلیون تومان از حساب مالی‌اش را سرقت كردم و با این پول با 2 مرد عرب در دبی كارواش راه‌اندازی كردم. از پول‌های سرقت‌شده برای مادرم هم خانه خریدم و به تعدادی از اقوام پول قرض دادم.

متهم اضافه كرد: همچنین با جعل هویت صاحب هتل ـ كارفرمایم ـ دسته چكی از بانكی در دبی گرفتم و با آن با مردم معامله و از آنها كلاهبرداری كردم. وقتی پی به شكایت كارفرمایم بردم، در خانه دخترش در دبی یك دوربین فیلمبرداری و عكاسی نصب و مخفیانه فیلم و عكس تهیه كردم. سپس با راه‌اندازی یك سایت غیراخلاقی، تصاویر خصوصی را به 520 نفر كه با خانواده شاكی آشنایی داشتند، ارسال و در تماس‌های تلفنی، شاكی و دخترش را به مرگ تهدید كردم. بنا بر این گزارش، متهم با قرار قانونی بازپرس طوفانی، رئیس شعبه 12 دادسرای ناحیه 2 تهران روانه زندان شد.


:: موضوعات مرتبط: ارسال تصاویر خصوصی دختر جوان برای 520 نفر توسط این فرد , ,
:: برچسب‌ها: ارسال تصاویر خصوصی دختر جوان برای 520 نفر توسط این فرد ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد